Известие

Collapse
No announcement yet.

Самообучение на ЕКУ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Самообучение на ЕКУ

    мммдаааа

    ето и моя опит

    преди 6 месеца си свалих акумулатора ( голяма грешка )
    и колата започна да не варви да глухне както казжа колегата по горе

    ето че с минаването на 1000 км и колата се побурка от варвене до ден днешен преди 2 дена смених акумулатора ( голяма грешка )

    и сега пак чакам да се самоубучи тЪпия бошовски компютър
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  • #2
    Първоначално публикувано от WhitePower
    мммдаааа

    ето и моя опит

    преди 6 месеца си свалих акумулатора ( голяма грешка )
    и колата започна да не варви да глухне както казжа колегата по горе

    ето че с минаването на 1000 км и колата се побурка от варвене до ден днешен преди 2 дена смених акумулатора ( голяма грешка )

    и сега пак чакам да се самоубучи тЪпия бошовски компютър
    Е каква е разликата дали ще минеш 1000 или 1 км при положение, че когато вържеш акумулатора токът тръгва веднага към компа

    По ми се вярва, че колите Ви работят в сервизни режими и когато махнете клемите ЕКУ-то се рестартира и отива на заводски параметри. След известно време "трупа" пак грешки (от неверни данни от датчици), минава в сервизен режим и оставате с впечатление, че се "обучава". Той може би се самообучава, но не 1000км
    sigpic

    Comment


    • #3
      ми аз нямям грешки всички датчици си отчитат като хората

      но това е факт , а сервизния режим - светва една голяма червена лапма
      а такава при мене не свети
      а и компите на италянските коли са самообочаващи се
      колата си варви но не е това преди да махнеш акумулатора
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        Има разлика между "сервизен" и "авариен" режим. При авариен компютъра направо изключва и повече от 90 км не можеш вдигна, спираш гасиш и се оправя светят лампи и т.н.
        Когато обаче датчик се прецепи то компютъра приема последните отчитания.
        След ресета ако датчика не отчита стойности които трябва или подава грешни данни т.е. извън зоната на регулиране комп. взема средни стойности на същия при оптимален режим. Затова си мислим че всичко се е оправило Да защото повредата не е в нещо "ключово" Диагностика е истината но при човек който разбира.
        Незнам по новите коли сигурно ги правят с по ъпдейтван софтуер
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Hrabri
          Има разлика между "сервизен" и "авариен" режим. При авариен компютъра направо изключва и повече от 90 км не можеш вдигна, спираш гасиш и се оправя светят лампи и т.н.
          Когато обаче датчик се прецепи то компютъра приема последните отчитания.
          След ресета ако датчика не отчита стойности които трябва или подава грешни данни т.е. извън зоната на регулиране комп. взема средни стойности на същия при оптимален режим. Затова си мислим че всичко се е оправило Да защото повредата не е в нещо "ключово" Диагностика е истината но при човек който разбира.
          Незнам по новите коли сигурно ги правят с по ъпдейтван софтуер
          Тва за режимите си в голяма грешка в авариен режим колата върви и харчи повечко защото компа бута богата смес

          @Whitepower - Бате незнам кво си правил ма твойта кола се обучава 90 секунди на празен ход и после 5 изфорсирания и си готов незнам за кви 1000 км говориш
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Компа не бута само "богата смес" , променя предверение, показва кога да се подаде искрата и т.н. Как да се обучава компютъра?? нали някой му е казал: ако това- онова, ако онова- това ... Някъде бях чел че се прави корекция за надморска височина...
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #7
              И да и не . Дай някой линк по темата за самоубочението
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment

              Working...
              X